Döviz Kurları
DOLAR Alış YTL
Satış YTL
 
EURO Alış YTL
Satış YTL
SANAT HALI, 2011 YILININ ALTIN MARKASI SEÇİLDİ
2011 yılında büyük bir çıkış gereçekleştiren Sanat Halı, 2012 yılına da hızlı başladı. Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından 2011 yılının Altın Markası seçilen Sanat Halı’nın 2012 ilkbahar yaz koleksiyonu da büyük ilgi görüyor.


Tüm Tüketicileri Koruma Derneği, derneğe üye tüketicilerin katılımıyla   Halı sektöründe “markaya ilgi” derecesini araştırdı. Araştırmanın sonucunda ise son bir yıl içinde “En çok beğenilen ve tercih edilen markalardan birisinin Sanat Halı olduğu” tespit edildi. Dernek tarafından 2011 yılının Altın Markası Ödülü Sanat Halı’ya verildi.
Altın Marka Ödülü’nü değerlendiren Sanat Halı Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Kaplan; “Yapılan tüm hizmetlerin sonucunda amaç müşteri memnuniyeti sağlamaktır. Firmalara verilen her ödül beraberinde yeni sorumluluklar getirir, Sanat Halı bu sorumluluğun altından kalkabilecek altyapı ve tecrübeye sahip bir markadır. Firma bünyesinde tüketici sorunlarını çözmek için kurulan özel bir ekip var, bu ekip gerek tüketiciden gelen sorunlar olsun gerekse bayi aracılığı ile iletilen sorunları en kısa sürede çözmek için görevlendirilmiştir. 
Kısa sürede güçlü bir marka olmayı başaran Sanat Halı, müşteri memnuniyetini ön planda tutan, satış ve satış sonrası hizmetlere verdiği büyük önemin meyvelerini toplamaya başlamıştır.” dedi.

2012 İlk Bahar Yaz Lansmanı İstanbul’da Yapıldı
Halı sektöründe Türkiye’nin lider üreticilerinden olan Sanat Halı, İstanbul Titanic Otel’de bayileriyle buluştu. Lansman toplantısında 2012 İlkbahar-Yaz kreasyonu bayilere tanıtıldı. İstanbul Titanic Otel’de gerçekleştiren organizasyona Sanat Halı bayileri yoğun ilgi gösterdi.

“Altın Marka, Altın Gelecek”
Başarısını “Altın Marka” ödülü ile taçlandıran Sanat Halı, yapılan bayi toplantısında “Altın Marka, Altın Gelecek” konsepti içinde Sanat Halı’nın yeni hedefleri anlatıldı ve 2012’de Sanat Halı Mağazalarında görücüye çıkacak olan ürünlerin tanıtımı yapıldı. Toplantıda açılış konuşmasını yapan Sanat Halı Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Kaplan katılımcılara sektördeki değişimleri ve gelişmeleri anlatarak, Sanat Halı’nın geleceğe dönük planları hakkında ayrıntılı bilgi verdi.

Hiçbir Başarı Tesadüf Değildir
Kısa zamanda  gelinen noktayı değerlendiren Fahrettin Kaplan  Sektörde gerçekleştirdikleri başarının tesadüf olmadığını, bu başarının takım çalışmasıyla gelen bir başarı olduğunun altını çizdi. Sanat Halı’nın müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için projeler ürettiğini ve bu projeleri kısa sürede hayata geçirdiğini belirten Kaplan şöyle devam etti. “Markalaşma sürecinin henüz başında olmamıza rağmen, kısa sürede güçlü bir marka oluşturmak için çok çalıştık. Bu çalışmalarımız 2012 yılı boyunca artarak devam edecek. Tanıtım çalışmalarında yazılı, görsel ve sanal medyayı etkin bir şekilde kullanarak marka bilinirliğini zirveye taşımaya çalışıyoruz.  Bu bağlamda Türkiye’de fenomen haline gelen dizilere sponsorluk çalışmalarına öncelik tanıdık, “Muhteşem Yüzyıl” dizisi Sanat Halı adıyla anılır oldu. 

Tüketiciler Sanat Halı’yı “Altın Marka” Seçti
Müşteri memnuniyetine büyük önem verdiklerini dile getiren Fahretin Kaplan konuşmasının devamında “Satış ve satış sonrası hizmetlere yaptığımız büyük yatırımın sonucunda bu noktaya gelmiş bulunuyoruz. Müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz, bu sebeple tüketiciler bizi “Altın Marka” seçti, bu ödülde hepinizin emeği var, verilen bu ödülü bizler kadar sizlerde hakettiniz. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımız, Sanat Halı kalitesinden ödün vermeden, yenilikçi anlayışını koruyarak devam edecektir. Çalışmalarımızda ar-ge ve inovasyonu etkin bir biçimde kullanacağız, biz sadece marka olmayacağız aynı zamanda “ilklerin markası” olmak içinde var gücümüzle çalışacağız” dedi.

Yeni Koleksiyonları Bayilerimiz ile Belirleyeceğiz
Yapılan konuşmalar ve tanıtım çalışmalarından sonra keyifle yenen yemekte yine konu halı sektörünün bu günü ve geleceği ile ilgili sohbetlerdi. Ayrıca her bayi ile tek tek ilgilenerek sorunlarını dinleyen Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Kaplan, yeni koleksiyonları bayilerle birlikte belirleyeceklerini, bayilerin istek ve sorunlarını yakından takip edeceklerini belirtti.
11.06.2012
Bu haber 11522 okundu.
Yazdır Yorum Yaz
YORUM EKLE
Lütfen yorum eklemek için bilgileri eksiksizce doldurunuz.
Adınız
Lütfen adınızı yazın.Lütfen adınızı yazınız.
Email
Lütfen email adresinizi yazınızGeçersiz email adresi.
Yorum
Lütfen yorumunuzu yazınız.
Yorumunuz çok kısa.
Karakter Kaldı
Son Eklenen Yorumlar