Döviz Kurları
DOLAR Alış YTL
Satış YTL
 
EURO Alış YTL
Satış YTL
ZEMİN FUARI KATILIMCILARINA KOSGEB DESTEĞİ ARTTIRILDI
Bu yıl “Uluslararası Fuar” niteliği kabul edilen 9. Zemin Fuarı katılımcılarına KOSGEB tarafından verilen destek arttırıldı. Ulusal fuarlara 40 m2'ye kadar verilen 60 TL. geri ödemesiz destek, uluslararası fuarlara 110 TL. olarak belirlendi.

2-5 Nisan 2009 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezinde düzenlenecek olan 9. Zemin Fuarı'na verilen KOSGEB desteği arttırıldı.

Halı, parke, PVC ve endüstriyel zemin kaplamalarının dev etkinliği Zemin Fuarı, 8 yıldır gösterdiği üstün performans sonucu, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Fuar Düzenleme Kriterlerine göre ULUSLARARASI İHTİSAS FUARI olarak kabul edildi. Bu gelişmenin ardından ulusal fuarlarda 40 m2'ye kadar 60.- TL olan KOSGEB desteği, uluslararası ihtisas fuarı olan 9. Zemin Fuarı için 110.- TL.'ye yükseltildi.

Konuyla ilgili KOSGEB'den yapılan açıklama şöyledir.

YURTİÇİ ULUSLARARASI SANAYİ

İHTİSAS FUARLARINA KATILIM

DESTEĞİ

Bu Desteğin Amacı ve Kapsamı

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Web sayfasında yayınlanan fuar takviminde yer alan ve fuar düzenleyicileri (Organizatör Kuruluşlar) tarafından başvuruda bulunulan fuarlar içerisinden konusu, türü ve ürün ve ürün grupları bazında KOSGEB Hedef kitlesi olan KOBİ'lerin faaliyet alanları ile örtüşen fuarlar incelenir değerlendirilir ve destek kapsamına alınır

Bu Destekten Beklenen Yararlar

İşletmelerin yurtiçi ve yurtdışı pazar paylarını artırma, rakiplerini tanıma, yeni ürünler ve teknolojiler hakkında bilgi edinme, marka imajı oluşturma

Bu Destekten Kimler

Yararlanabilir?

KOBİ tanımı içerisine giren ve imalat sanayinde faaliyet gösteren işletmeler

Destek Oranı ve Üst Limiti Nedir?

Her işletmeye kapalı alan en az 6 m2 en fazla 40 m2 olmak üzere, ürün sergileme ücreti olarak KOSGEB Destek üst limiti 110 TL/m2 olmak üzere fuar katılımlarına %70 oranında geri ödemesiz destek sağlanır.

Bu nitelikteki fuarlar için; fuarın toplam ürün sergileme alanının %40'ını aşmamak kaydı ile ve KOSGEB toplam stand alanı 1500m2'yi geçmeyecek şekilde destek sağlanır.

Destek başvurusu ve bilgi almak için

KOSGEB Uygulama Birimlerine başvurulabilmektedir.


KRİZDEN SAĞLAM ÇIKANLAR ZEMİN FUARI'NDA

Ekonomik kriz ortamında olunmasına rağmen sektörün ciddi kuruluşlarının Zemin Fuarı'na ilgisi her geçen gün artarak devam ediyor. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Marka Fuarlar Başkan Yardımcısı Nurgül Şensoy; “Halı ve Zemin Kaplama Malzemeleri Sektörü, uluslararası bağlantılar kurmak ve yeni iş anlaşmaları yapmak için benzersiz bir platform olan 9. Zemin Fuarı üzerinde odaklanmaktadır. Zemin Fuarı'na gösterilen ilgi, sektörün içinde bulunduğu koşullar ve ekonominin son aylardaki genel durumu göz önüne alındığında, önemli bir mesaj niteliği taşımaktadır. Ekonomideki küresel kriz ülkemizde de hissedilmeye başlandığından beri 2009 Zemin Fuarı ile sözleşme imzalayan firmalarda azalma yerine büyük bir artış yaşanıldı. Özellikle ihracat hedefli katılımcılarımız yerlerini büyüterek, büyük gösteriye hazırlanıyorlar. Sektörümüz, uluslararası bağlantılar kurmak ve yeni iş anlaşmaları yapmak için 9. Zemin Fuarı'na yoğun ilgi gösteriyor. Bu ilgi, sektörümüzün öncü kuruluşlarının kriz karşısında geri adım atmadıklarının en somut göstergesidir.” yorumunda bulunmaktadır.

2-5 Nisan 2009 tarihleri arasında düzenlenen Zemin Fuarı, bir kez daha Zemin Kaplama Malzemeleri Sektörü'nün Türkiye ve Avrasya'yı kapsayan en önemli etkinliği olmaya hazırlanıyor.

Sektörün her kesiminden firmaların Zemin Fuarı'na gösterdikleri büyük ilgi, 2009 yılından ve bu yılın en önemli etkinliğinden beklentileri açısından, sektörün öncü kuruluşlarının kriz karşısında aldıkları sağlam tutumu vurgulamaktadır.

Zemin Fuarı, 2001 yılında yine bir kriz döneminde zemin kaplamaları sektörüne özel uluslararası bir fuar platformu yaratma arayışında olan Marka Grup'a bağlı Marka Fuarlar tarafından İstanbul Feshane'de başlatıldı. Fuar, 8 yılda katlanarak büyüyerek büyük bir başarıya imza attı.

Akıl almaz bir hızla büyüyen Zemin Fuarı, halı, parke, PVC, endüstriyel ve tüm zemin kaplama malzemelerinin sergileneceği muhteşem bir gösteriye dönüşecek. Zemin Fuarı'nın yeni ürünleri lanse etmek için tercih edilen bir platform olduğu gerçeği, onun eşsiz pazarlama gücünün bir diğer belirgin işaretidir.

2-5 Nisan tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi'nin salonlarında düzenlenecek olan fuara 20.000 kişiyi aşkın ziyaretçi beklenmektedir.

Mimarlar, iç tasarımcılar ve planlamacılar bürolar, oteller ve mağazalar için en son entegre iç tasarım konseptlerini izlemek üzere fuara gelecekler. Zemin Fuarı, trend belirleyen, yüksek kaliteli modern zemin kaplamalarının, genel tasarım içindeki öneminin vurgulanacağı bir platform oluşturuyor. Zemin Sektörü'ndeki yöneticiler ve satın alma sorumluları, fuarda kendilerine ait projeler için ilham yaratabilecekleri gibi, sergilenen ürünlerin tedarikçileri ile görüş alışverişinde bulunacak ve birebir görüşme yapabileceklerdir.

Her yıl binlerce mimar ve iç tasarımcıyı çeken Zemin Fuarı, tüketiciler arasında yüksek kaliteli zemin kaplamalarına yönelik talebi teşvik etmeyi ve arttırmayı amaçlamaktadır.

Katılımcı firmalar, ziyaretçilerin seçilmiş ürünleri sadece görsel olarak değil, duygusal olarak da deneyecekleri bir ortam yaratmak için renkler, malzemeler, ışıklandırma ve sesten oluşan büyüleyici kombinasyonlar kullanacaklardır. Fuarın temel ziyaretçi hedef grubu kapsamında kaliteli zemin ürünlerinin üretici, ithalatçı, toptan ve perakende satıcıları yanısıra mimarlar, inşaat mühendisleri; otellerin, hastanelerin, askeri tesislerin satın alma sorumluları da yer alıyor.

9. Zemin Fuarı, el dokuma halının çağdaş bir yaşam stili ürünü olarak yeniden konumlandırılmasına yönelik tanıtım çalışmalarına da zemin oluşturacaktır.

18.12.2008
Bu haber 10786 okundu.
Yazdır Yorum Yaz
YORUM EKLE
Lütfen yorum eklemek için bilgileri eksiksizce doldurunuz.
Adınız
Lütfen adınızı yazın.Lütfen adınızı yazınız.
Email
Lütfen email adresinizi yazınızGeçersiz email adresi.
Yorum
Lütfen yorumunuzu yazınız.
Yorumunuz çok kısa.
Karakter Kaldı
Son Eklenen Yorumlar